איך בעצם אני לא תלויה בנסיבות? ואיך גם את יכולה?

 

שאלתן אותי בהודעות פרטיות והחלטתי לעשות מזה פוסט.
אז קודם כל אני בדיוק כמוכן  אין שוני בינינו חוץ מזה שאני מיומנת בכלים האלה אוהבת למידה ותובנות ושמה לב איך החוקיות הייקומית עובדת וזה מהנה והופך את החיים שלי לקלים.
בעבר הייתי מאוד מאוד רציונלית. באתי מבית בו מה שלא מוכח לאו דווקא קיים והטלתי ספק באמונה ורוחניות.
עם הזמן והלמידה שלי חוויתי דברים והחלטתי החלטה – מה שמסב לי אושר והנאה אני זורמת איתו. בלי להבין. בלי לדעת האם זו ה״אמת״? אין אמת מבחינתי. מה שעובד לי הוא האמת.
ההחלטה הזו הפכה משמעותית ואיפשרה לי לזרום, להנות ולהגשים.
שמתי לב שככל שאני נהנית המציאות של החיים שלי משתקפת החוצה ואני מקבלת כל מה שאני רוצה. שמתי לב שככל שאני שמה לב לדחפים והחשקים שלי זה עובד עבורי ואני לא טועה.
שמתי לב שכשאני משחררת וסומכת אני מקבלת הרבה יותר ממה שדמיינתי ורציתי ונהניתי להיות מופתעת.
שמתי לב שיש גאוניות כשהחיים לא מושלמים. ופה הנקודה שהכי עזרה לי להיות בלתי תלויה.
הרי מתי אנחנו תלויות?
כשאנחנו רוצות תוצאות
כשאנחנו חושבות שהתוצאות האלה ייתנו לנו רגשות שאנחנו רוצות להרגיש
כשאנחנו מנסות להיות על זה
ואז אנחנו מתאכזבות או נמנעות כשהמציאות לא כמו שרצינו.
ואז הו אז מגיעה גם הביקורת והשיפוטיות ומכאן אנחנו בלופ. כי לא מצליחות לשלוט, לא מרגישות מה שרצינו, רוקעות ברגליים ומתבלות בביקורת עצמית.
במקום זה הבנה של חוקיות הייקום (בדיוק כמו חוק הכבידה) עוזרת לנו להפסיק לשלוט.
הנה חלק מהחוקיות שעוזרת לי:
1. הייקום מגיש לנו בופה של אפשרויות. כל מיני דברים. אנחנו דרך דיוק הרצונות מצביעות מה נעים לנו, מה אנחנו אוהבות וגם…. מה לא.
2. הייקום יגיש לך גם מה שאת לא אוהבת. לא צריך להיכנס לדרמה. כולה תדמייני שהגישו לך סלט עם מרכיב שאת לא אוהבת (נגיד כוסברה..  ) ואת רק צריכה לבקש בלי 
3. מכאן שזה מושלם שלא מושלם כי אחרת איך היית יודעת לדייק. איך היית יודעת לבקש בלי כוסברה אם היא לא הייתה נכנסת לסלט? איך היית יודעת שאת רוצה עניין אם לא היה לך משעמם? איך היית יודעת שאת רוצה סוודר אם לא קר לך?
4. אז אם את מגדירה את בעצם שולחת אנרגיה חדשה לייקום ועונה לו על השאלה שהגיש לך בבופה. וכשלא מושלם את מדייקת. אז מה איכפת לך מה הנסיבות ? את לא תלויה בהם. ולמה?
5. כי זה מבהיר לך מה את רוצה להרגיש. וכשאת מבינה את הולכת להרגיש את זה כבר עכשיו. עוד לפני שמצאת את הייעוד שלך או שבעלך פירגן לך על משהו. עוד לפני שהיית סופר אמא כמו שאת רוצה או מצאת זוגיות.
6. וכשהתדר שלך תואם לתדר של הבקשה שלך – עוד מאותו הרגש יגיע. עניין יגיע לעוד עניין. ביטחון לעוד ביטחון ושייכות או אהבה לעוד אהבה. ואת? מה איכפת לך מה יגיע לאותו התדר אם גם ככה את בינתיים מרגישה שמעניין לך/ בטוחה/ אהובה?!
ועל זה אנחנו מתאמנות. לדייק את הרגשות והרצונות.
לשחרר לייקום בלי להתעסק ב״איך״ זה יקרה וללכת בינתיים להרגיש מה שאני רוצה.
אנחנו לומדות שמערכות יחסים הם שליחים של הייקום להפנות את הפוקוס שלנו לרגשות שאנחנו רוצות כרגע להרגיש.
אנחנו לומדות שהייעוד שלנו הוא לא כותרת של מקצוע אלא רגשות שלנו במיטבנו (וברגע שנשחרר את הכותרת הכל יגיע אלינו לבד מעצם ההנאה)
אנחנו לומדות שהכל ישנו וקיים ואנחנו רק מתאימות את הויבראציה והתדר שלנו למה שישנו.
אנחנו לומדות לחמול לעצמנו ולקבל את עצמנו מושלמות באי המושלמות שלנו כי דרך זה אנחנו הופכות יותר מחוברות לעצמנו ומקשיבות ללב.

אז תגדירו רצונות, תתאימו את התדר ותזרמו עם מה שבא. לא צריך לזכור כאן מושגים או כלים. החיים מזכירים לנו לבד.

שאלות  ?

Log in or Register to save this content for later.
Scroll to Top